Política de reembossaments
1. Política de reembossaments
A El Pastís d'Or, ens comprometem a garantir la satisfacció dels nostres clients. La nostra política de reembossaments està dissenyada per ser justa i transparent, tenint en compte la naturalesa peribles dels nostres productes artesanals.
2. Condicions per sol·licitar un reembossament
Oferim reembossaments complets en les següents situacions:
- Quan el producte rebut presenta defectes evidents d'elaboració
- Quan el producte ha estat danyat durant la seva manipulació per part nostra
- Quan el producte lliurat no correspon amb la comanda realitzada
- Quan la comanda és cancel·lada amb més de 24 hores d'antelació a la data de recollida programada
3. Procés de reembossament
Per sol·licitar un reembossament, has de seguir aquests passos:
- Contacta amb el nostre servei d'atenció al client a través d'info@elpastisdor.cat dins de les 24 hores següents a la recepció del producte
- Proporciona el número de comanda i explica detalladament el motiu de la sol·licitud de reembossament
- Si és possible, adjunta fotografies que documentin el problema
- El nostre equip revisarà la teva sol·licitud i et respondrà en un termini màxim de 48 hores
Un cop aprovada la sol·licitud de reembossament, processarem el mateix mitjançant el mateix mètode de pagament utilitzat per realitzar la compra en un termini màxim de 14 dies naturals.
4. Política de disputes
A El Pastís d'Or, sempre intentem resoldre qualsevol problema directament amb els nostres clients de manera amistosa i justa. Si tens alguna queixa o insatisfacció amb la teva comanda, t'animem a contactar primer amb nosaltres per intentar resoldre la situació.
En cas que no puguem arribar a una resolució satisfactòria, respectem el teu dret a iniciar una disputa a través de la teva entitat bancària o plataforma de pagament. No obstant això, et demanem que ens notifiquis prèviament de la teva intenció, per poder intentar resoldre el problema sense necessitat d'arribar a aquest punt.
En cas de disputes, cooperarem plenament amb les entitats bancàries i proporcionarem tota la documentació necessària relacionada amb la transacció en qüestió.
5. Excepcions
No s'oferiran reembossaments en els següents casos:
- Quan el client simplement ha canviat d'opinió sobre el producte
- Per diferències lleus en l'aspecte visual del pastís que no afecten la seva qualitat o sabor
- Quan el producte ha estat consumit parcialment o totalment, llevat que presenti defectes evidents
- Quan la comanda és cancel·lada amb menys de 24 hores d'antelació a la data de recollida programada
6. Contacte
Per a qualsevol dubte o consulta relacionada amb la nostra política de reembossaments i disputes, no dubtis en contactar-nos:
- Email: info@elpastisdor.cat
- Adreça: C/ Voluntaris 28 bis, Terrassa, 08225
Última actualització: 25 d'abril de 2025